+ Reply to Thread
Page 1 of 3 1 2 3 LastLast
Results 1 to 15 of 36

Thread: Temat do zadawanie pytań do " FAQ Technikalia Ćwiczeń Siłowych" na stronie głwnej

  1. #1

    Temat do zadawanie pytań do " FAQ Technikalia Ćwiczeń Siłowych" na stronie głwnej

    Witajcie,

    Zapraszam was do zadawania pytań do serii „FAQ Technikalia Ćwiczeń Siłowych”, ktre ukazują się na stronie głwnej portalu. W tym temacie zadajemy tylko pytania, proszę nie prowadzić dyskusji. Jeśli jesteście zainteresowani nasza starą biblia wiedzy, to zapraszam was tutaj:
    http://www.mnbbc.com/forums/showthre...iczen-Silowych

    Jak zadawać pytania:
    - Wybierz zagadnienie, ktre Ciebie interesuje.
    - Sformułuj je tak, by zmieściło się maksymalnie w 5 linijkach.
    - Unikaj wklejanie materiałw chronionych prawami autorskimi bo nie będziemy mogli ich użyć.
    - Jeśli wklejasz swoje zdjęcie (lub inny materiał), automatycznie odbieramy to jako przekazanie nam Twojego przyzwolenia do użycia na portalu, inaczej nie będziemy mogli takiego zdjęcia użyć.
    - Jeśli zamieszczasz film video, musisz nam także udostępnić go formacie avi lub mp4. Z logicznych powodw, nie możemy linkować na stronie głwnej do prywatnych kont YT czy np. Vimeo.

    Czego się spodziewać:
    - Twoje pytania, o ile nie było wałkowane na portalu do znudzenia, prędzej czy pźniej sie ukaże.
    - Twoje pytanie zostanie odpersonalizowane.

    Czego robić nie wolno:
    - Pytać o osoby publiczne.
    - Powielać pytań, ponaglać.
    - Wysyłać całostronicowych pytań.
    - Robić „comming out” takich jak opisywanie swojej historii sportowej na wiele akapitw.
    - Komentować pytań innych osb.
    - Prbować odpowiadać.
    - Domagać się, rościć pretensje, zazdrościc kolejności odpowiadania
    - Zachowywać się niekulturalnie lub prbować łamać prawa PL lub USA
    - Prosić o rozpisywanie całych programw lub nawet mezocykli
    - Pytać o Eksperymenty, Artykuły, Usługi oraz inne akcje portalu nie związane z tematyką FAQ

    Jakie zagadnienia obejmuje ten FAQ:

    -anatomia
    -biomechanika
    -poprawność wykonywania ćwiczeń
    -mind-muscle
    -funkcjonalność
    -sportowa specyficzność
    -cele sportowe
    -masa mięśniowa
    -modelowanie mięsniowe
    -metody treningowe
    -metody progresji
    -oraz wszelki inne pytanie logicznie związane z treningiem, mięśniami i programami nie tyczące się diety i regeneracji.

    Ważna zasada na podsumowanie:
    Problem jaki ty masz, ma miliony osb na świecie. Zadaj pytanie czytelnie, grzecznie i precyzyjnie. Tak by z Twojego pytania, wiedze mogły czerpać też inne osoby. Łam zasady, a nikt nie zajmie się Twoim pytaniem.

    Zapraszam do zadawania pytań!

  2. #2
    Gdzie te pytania zadawać? Tu i teraz?

  3. #3
    Quote Originally Posted by mnbiadmk View Post
    Gdzie te pytania zadawać? Tu i teraz?
    Dokładnie TAK. Tu i teraz. Tak po prostu

  4. #4
    czy wypychanie palcami ciężaru na prasie do ng w leżeniu na ławce poziomej rożni się stanowczo od klasycznych wspięć na palce ze sztangą stojąc lub siedząc?

  5. #5
    Kiedy warto stosować małpi chwyt w podciąganiu na drążku?

  6. #6
    Bardzo dobre pytania!
    Czekamy na więcej
    NAJLEPSZY KONTAKT ZE MNĄ poprzez FB:Konto MNBBC.COM na FB, proszę nie wysyłać forumowych wiadomości PM ani Maili bo dostaje ich ponad 100 dziennie.

    Nowa oferta MNBBC.COM Consulting VIP: Sprawdź Do wyboru także "mały VIP" oraz konsultacje jednorazowe.

    Nie masz konta? Załż je dziś, to nic nie kosztuje. Powiększ rodzinę Naturalnych Kulturystw i bądź zawsze na bieżąco! Zarejestruj się!

  7. #7
    TO ja bym prosił pełen opis przysiadw ze sztangą nad głową, co nam dają, prawidłowa technika itp.

  8. #8
    czy można zamaskować/zlikwidować koślawość kolan bez potrzeby ładowania sie na stolik operacyjny?Czy osoba trenująca z powyższą wadą postawy powinna uważać podczas wykonywania takich ćwiczeń jak np przysiady?

  9. #9
    Quote Originally Posted by kafi91 View Post
    czy można zamaskować/zlikwidować koślawość kolan bez potrzeby ładowania sie na stolik operacyjny?Czy osoba trenująca z powyższą wadą postawy powinna uważać podczas wykonywania takich ćwiczeń jak np przysiady?
    Na to pytanie nie da się odpowiedzieć bez danych dodatkowych (tj. RTG lub rezonansu kości uda, podudzia, stop, obu staww skokowych,obu kolan, bioder, miednicy, dolnego kręgosłupa + wymiarowania).

    "Kolana koślawe" to generalizacja rżnych (około kilkunastu) patologii mogących tworzyć efekt koślawości (nie licząc wypadkw mechanicznych i chorb). Dla każdej odpowiedź będzie inna. Prosisz praktycznie o napisanie książki 50 stronicowej.
    NAJLEPSZY KONTAKT ZE MNĄ poprzez FB:Konto MNBBC.COM na FB, proszę nie wysyłać forumowych wiadomości PM ani Maili bo dostaje ich ponad 100 dziennie.

    Nowa oferta MNBBC.COM Consulting VIP: Sprawdź Do wyboru także "mały VIP" oraz konsultacje jednorazowe.

    Nie masz konta? Załż je dziś, to nic nie kosztuje. Powiększ rodzinę Naturalnych Kulturystw i bądź zawsze na bieżąco! Zarejestruj się!

  10. #10
    trochę tego jest a u mnie to by tego troszkę było do sprawdzania od wbitej miednicy do płaskostopia.Czy można się zapytać o ibury? na czym polega ten system energetyczny, oraz czym się rżni od interwałw ?

  11. #11
    A propos interwałw - jakie są rżnice między większą ilością krtszych rund (np 15x20 praca:20 odpoczynek) a mniejszą ilością dłuższych (8x70:40)? I jeszcze IBUR - robię go w odwrotnej kolejności (pod wpływem schematu sprintw Poliquina 400m-300-200-100, czyli porządek malejący). Ktra wersja będzie eektywniejsza jeżeli chodzi o palenie fatu, epoc, produkcję kwasu mlekowego itp ?

  12. #12
    Przysiady olimpijskie i trzeszczenie, pstrykanie w kolanach.
    Przy wykonywaniu tych przysiadw ciężko jest mi się ustawić. Tzn. stopy – kolana. Jak robię to książkowo, czyli stopy rwnolegle, kolana w kierunku palcw stopy to słyszę pstrykanie, trzeszczenie. Natomiast jeśli ustawię stopy lekko rozwarte jest lepiej i niezmiernie ciężko jest mi przyjąć odpowiednią nietrzeszczącą postawę. Sumo rwnież brak wspomnianych objaww.
    Jakie sugestie, co poprawić, na co zwrcić uwagę?siady olimpijskie i trzeszczenie, pstrykanie w kolanach.
    Czy może być tak, że ustawiam stopy rwnolegle zbyt wąsko?

  13. #13
    Jakie ćwiczenia rozciągające (klatki, barkw?) wprowadzić, aby być w stanie wykonac przysiad przedni chwytem ciężarowym?

  14. #14
    Witam.
    Kiedyś rozpisywałeś podstawowy cykl pod wspieranie danej dyscypliny sportu. Oglny schemat wyglądał tak: hipertrofia// siła + wytrzymałość //moc + szczyt wytrzymałości.. Trenuję siatkwkę- obecnie plażową. Powiedzmy, że trenuję wg podobnego schematu, teraz chce zacząć ostatni etap, czyli robienie szczytu formy. Zależy mi na maksymalnym wyskoku + maksymalnej wytrzymałości na dany moment. Czy wskazane jest wprowadzenie takich cwiczeń jak depth/ drop jumps? Jeśli tak to jak je rozplanować na powiedzmy 3 tygodniowy cykl, jak dozować, żeby nie zajechać CUN? Oczywiście trening siłowy będę dalej wykonywał. Zaznaczę tylko, że przysiad przedni eksplozywny, martwe ciągi, rwania zarzuty itd nie są mi obce, wykonuję te cwiczenia od długiego czasu. A plyometrykę chciałbym wprowadzić dla osiągnięcia szczytu formy. Sam trening siłowy nie daje już tak wielkich efektw jak kiedyś w wyskoku. Jestem na etapke 100+ cm wyskoku dosiężnego i ciężko jest ruszyć to dalej. Pozdrawiam

  15. #15
    Chciałbym jeszcze spytać co sądzisz o stosowaniu kompleksw sztangowych, jako metody do poprawiania wytrzymałości / wydolności oglnej organizmu.

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts