+ Reply to Thread
Page 7 of 10 FirstFirst ... 5 6 7 8 9 ... LastLast
Results 91 to 105 of 149

Thread: ''Lonely Road' Dziennik Treningowy Mateusz(Michu) Part 2

  1. #91
    Najlepiej to jeść 1-1,5kg warzyw dziennie, ilość węgli będzie akurat ok dla ketozy, tak podejrzewam na oko oczywiście więcej sałaty, brokułów i cebuli a mniej marchewki i buraków w tej ilości.
    Owoce leśne są super, ale czemu akurat na śniadanie? Najgorsza pora na spożywanie węgli

  2. #92
    zjeść koło 1,5 kg warzyw dziennie i codziennie mh…(bez wcześniejszego wchodzenia na taka ilość mh… ) jadłeś kiedyś tyle ?
    zresztą pisząc warzywa wydaje mi się że krm miał na myśli tylko i wyłącznie zielone warzywa (z przewagą szpinaku i brokuł)
    I podobnie jak krm z zielonych warzyw też bym węgli nie liczył bo ich tam po prostu nie ma
    Szybka ucieczka z węgli też mi nie służy a na dietach typu LC kończę każdą redukcję imo im wolniejsze ruchy w diecie tym lepiej

  3. #93
    Praktycznie codziennie przez 4 miesiące, chociaż liściaste warzywa to raczej na szklanki/talerze mierzyłem niż na miski. Bardzo trudny reżim ale wykonalny. Teraz jak są świeże ogórki i pomidory to łatwiej opchać się warzyw. Oczywiście nie da się tego zrobić przy 200-300g białka i 400g węglowodanów, bo to trzeba mieć wannę nie żołądek.

  4. #94
    Senior Member michu is on a good road michu's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Birmingham
    Posts
    213
    Fakt szybko odszedlem od wegli ale tez odrzucilem wysilek jakim jest silownia...dlaczego nie stracilem masy miesniowej I dla czego samopoczucie sie poprawilo? Napisze o tym wieczorem,wpadlem na trop ktory byc moze bedzie rozwiazaniem moich problemow... moich jak I zapewne polowy ludzi na tym forum.

  5. #95
    też od razu przeszedłem na niskie wegle i wysoki tluszcz. Najbardziej jestem zadowolony po paru miesiącach z tego, że znów mam "normalny" kręgosłup. Wcześniej co jakiś czas zdarzały się tzw. postrzały, o jakimkolwiek mocniejszym zginaniu, czy skręcaniu nie było mowy. Normalnie czuje jakbym nigdy z nim nie miał problemow.
    pozdro dla braci w ketozie

  6. #96
    Senior Member michu is on a good road michu's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Birmingham
    Posts
    213
    Pinoczet ja jak bylem przed zawodami na niskim facie to czulem kazda kontuzje z przeszlosci..wszystko mi strzelalo.Wysoki fat=dobre smarowanie
    wysoki fat z Omega3:Omega6 w proporcji 2;1=smarowanie lewel ekspert

    Zastanawial was kiedys temat flory jelitowej,grzyba Candida I wszystkich efektow uboznych nierownowagi w florze jelitowej? Przeczytalem Ksiazke o diecie GAPS I w 90% sie z nia zgadzam. Dodatkowo bylem na weekend w Londynie I spalem na poduszce Memory Foam fakt kosztuje 90-120funtow ale o bólu w odcinku szyjnym nie ma mowy.Materac do koszt 500-900funtow wiec tutaj sie wstrzymam ale powiem wam ze roznica jest kosmiczna,.

  7. #97
    od jakichs chyba dwoch lat sypiam bez poduszki, jak Puma zalecał kiedyś. Ale cały czas mam problem z zasypianiem na plecach - lekko przestawiam się raz na prawego najszerszego grzbietu, raz lewego, żeby nie było monotonii, ale koniec końców kończę na brzuchu. O spaniu na boku nie wspomnę, bo to się równa bólowi barku na nast. dzień. Nie wiem czy zmuszanie się i zasypianie 2-3 godziny byle leżeć na plecach poskutkuje. Macie jakieś rady?
    Dodam, że jak śpię na plecach to mam najlepsze i najczęstsze sny

  8. #98
    Senior Member michu is on a good road michu's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Birmingham
    Posts
    213
    Ja jak mialem problem z zasypianiem to zawsze staralem sie myslec o roznych rzeczachnie dluzej niz pol sekundy tak jak bys o czyms pomyslal i odrazuprzeskakujeszna cos innego przykladowo hiszpania->jablko->obraz itp byle to nie bylo nic wywolujacego emocje lub podniecenie.. moze to glupie ale po 2 lub5min zasypialem. Zauwazylem ze jezeli tez w okresie do okolo 5h przed snem nie wrzuce wegli to mam twardszy i spokojniejszy sen. Nie budze sie tez wtedy w srodku nocy zeby sie odlac.
    Ps:male zWyciestwo nie pale juz prawie 2tyg. Tym bardziej ze bylem w Londynie..jest to dla mnie sukces

  9. #99
    Senior Member michu is on a good road michu's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Birmingham
    Posts
    213
    Dzis robie kiszona kapuste
    zamowilem juz dobrej firmy Blender,Multicoocker,i bakterie probiotyczne
    tak ze od poniedzialku zaczynam detox organizmu #
    -Soki warzywno-owocowe
    -jogurt z zywymi kulturami bakterii
    -kiszonki
    -wywary z miesa,chrzastek,kosci itp
    wszystko wlasnej roboty
    +dieta wprowadzajaca gdzie bede po kolei wprowadzal poszczegolne produkty
    mysle ze za miesiac zaczne treningi lekkiego streetworkout.

  10. #100
    Quote Originally Posted by michu View Post
    Fakt szybko odszedlem od wegli ale tez odrzucilem wysilek jakim jest silownia...dlaczego nie stracilem masy miesniowej I dla czego samopoczucie sie poprawilo? Napisze o tym wieczorem,wpadlem na trop ktory byc moze bedzie rozwiazaniem moich problemow... moich jak I zapewne polowy ludzi na tym forum.
    Będziesz coś o tym pisał czy to chodzi o florę jelitową i candidę?

  11. #101
    Mnie w nocy więcej się śni w momencie kiedy jest bardziej wypoczęty – a sen na plecach to lepsza wentylacja organizmu i szybciej przez to wypoczywam (rada pumy)
    Michu przerabiałem kiszonki włącz sobie do tego zioła mieta, melisa, rozmaryn itp. – super sprawa a dobre trawienie to podstawa

  12. #102
    Raczej warto poszukać cwiczeń na nerw błędny (jeżeli ktoś ma problem ze stresem) albo prebiotyki dla flory jelitowej. Mięta obniża testosteron, melisą leczono (dawniej) nadczynność tarczycy - zioła to nie cukierki, jak się wie co robi to jak najbardziej ale jak samemu to ostrożnie i lepiej nie stosować regularnie.

  13. #103
    Senior Member michu is on a good road michu's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Birmingham
    Posts
    213
    co zauwazylem do tej pory:
    Powod braku ladowania weglami I zyskiwania wagi mimo duzej ilosci wegli:
    -Uposledzenie entercytow przez co jest problem z przyswajalnoscia jedzenia,bialka,wegle makroskladniki,witaminy itp...przez co znowu organism jest niedozywiony I przemeczony.
    -Nieszczelne jelito:ubytki w sciankach blony wyscielajacej jelito przez co jedzenie przenika do krwiobiegu(a nie powinno) powodujac liczne alergie I nietolerancje(organism traktuje I rozpoznaje je jako wroga)
    -Niedobor sokow zoladkowych ktore nie daja trzustce wystarczajacego sygnalu do produkcji enzymow trzustkowych przez co rozklad bialek na peptydy jest zaburzony.
    -Candida grzyb ktory jest weglowodanozerny,wiec ladujac skrobie,cukry itp karmisz go,wyjatkiem sa monosacharydy(owoce)
    Candida moze osiadac na miesniu odpowiadajacym za zamykanie przelyku uposledzajac jego prace I powodujac refluks(dlatego mialem zgage przy duzych weglach I przetworzonym jedzeniu)

    Wszystko sie potwierdza puki co ..szukam dalej,teraz cel odbudowa flory jelitowej kiszonkami probiotykami .brak przetworzonego jedzenia,brak produktow z glutenem ,brak produktow mlecznych do odwolania,brak produktow bogatych w skrobie.
    Wegle bede dawal tylko z warzyw I owocow.
    Stopniowo bede wrzucal poszczegolne produkty do diety.

  14. #104
    Senior Member michu is on a good road michu's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Birmingham
    Posts
    213
    Odnosnie zbyt malej produkcji kwasu zoladkowego..znajoma polecila ocet jablkowy 15minut przed posilkiem.Sprobujemy zobaczymy

  15. #105
    Sprawdź @ szefie :-)

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts