+ Reply to Thread
Page 1 of 2 1 2 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: Impossible is nothing - prośba o korekty.

  1. #1

    Impossible is nothing - prośba o korekty.

    Witam,

    trochę o sobie na początek.
    Trafiłem tutaj po przez polecenie portalu przez znajomego. Według Niego jest to najlepszy portal kulturystyczny, więc i postanowiłem założyć temat by poprawić to, co robię źle.

    Więc tak:

    Dominik

    Wiek: 21 lat.
    Staż: Regularnie od - kwiecień 2012 (waga 66,3 kg - anoreksja)
    Wzrost: 190 cm.
    Waga: 87,5 kg.
    Klatka: 97 cm.
    Bicepsy: 37 cm.
    Pod pępkiem: 88 cm.
    Biodra: 102 cm.
    Uda: 62 cm.
    Łydki 37 cm.

    Suplementacja: Odżywka białkowa - obecnie Trec Whey 100%, odżywka na stawy - Joint Flex UNS.
    Dieta: 3g B, 1,4 T, 3,5 WW (DNT) oraz 4 WW (DT)
    Siłownia: Full osprzęt.
    Praca: Pracuję na kopalni - więc ciężka fizyczna praca + niezłe aeroby w tych warunkach.
    Zdrowie: Przebyta anoreksja i w porę wyjście z niej (tak mi się wydaje). Innych problemw nie stwierdziłem.

    Przykładowa dieta: + 2 x kawa rozpuszczalna z mlekiem 3,2 % (2 x 100 ml.)

    1. Śniadanie - 4:30:
    Płatki owsiane - 100 g.
    Wirki kokosowe i orzechy laskowe/migdały - po 30 g.
    Owoc (przeważnie banany) - 150 g.
    Whey - w DT 40 g, w DNT 60 g.

    2. II śniadanie w pracy - przeważnie między 7:00, a 8:00:
    Chleb pełnoziarnisty razowy (ten paczkowany) - 280 g.
    Jajka/łosoś wędzony - 4 szt./100 g.
    Owoc/maślanka/kefir - 150 g/500 ml

    3. Obiad - przed treningowy 14:40:
    Mięso (przeważnie kurczak albo polędwiczki wieprzowe) - 200 g.
    Węgle (ryż/ziemniaki) - 100 g / 500 g.

    4. W szatni - po treningu 17:30:
    Whey - 30 g.
    Banan - 150 g.

    5. Kolacja 19:00: (bardzo rżnie)
    Chleb j/w - 140 g.
    Jajka/wiejski - 4 szt. / 400 g.
    Jog. naturalny - 420 g.

    albo

    Mięso - 200 g.
    Ryż - 100 g.
    Oliwa - 20 g.

    6. Przed snem:

    Twarg płtłusty - 250 g.


    Mniej więcej tak to wygląda. Oczywiście o warzywach nie musimy rozmawiać. Tak samo z tym, że wachluję składnikami diety.


    Trening:

    Poniedziałek - Plecy + biceps.
    Wtorek - Barki + brzuch.
    Środa - Wolne.
    Czwartek - siatkwka 1,5 h.
    Piątek - Klatka + triceps.
    Sobota albo niedziela - nogi.


    1. Plecy + biceps.

    MC - 2-3 serie rozgrzewkowe, 3 serie zasadnicze, 2 serie regresu.
    Wiosło płsztangą - j/w
    Ściąganie drążka szeroko za kark - 4 serie + 2-3 serie regresu.
    Wiosło jednorącz - 4 serie.

    Uginanie ramion z supinacją nadgarstka - 5 serii po 8-10 powtrzeń.
    Modlitewnik - 3-5 serii po 15 powtrzeń.

    2. Barki + brzuch.

    MP - 3 serie x 15-20 reps.
    Unoszenie sztangielek bokiem - 4 serie.
    Podciąganie linek wyciągu dolnego - 5 serii.
    Szrugsy z głową przy klatce - 4 serie + 2 regresy.

    Allaszki - 4 x 20
    Wznosy - 4 serie x max.

    3. Klatka + triceps.

    Wyciskanie hantli na średnim skosie - 4 serie + 2-3 regresy.
    Rozpiętki na poziomie - 4 serie x 15 reps.
    Pompki z rękami na hantlach - 5 serii x max.
    Wyciskanie hantli na poziomie - 4 serie x 8-10.

    Wyciskanie oburącz hantli zza głowy - 2 serie rozgrzewkowe, 3 zasadnicze i 1 regres.
    Prostowanie ramion na wyciągu grnym podchwytem - 3/4 serie x 15 reps.

    4. Nogi.

    Przysiady - 2 serie rozgrzewkowe, 3 serie zasadnicze - 2 regresy.
    Wypychanie ng na suwnicy wąsko - 4 serie + 2 regresy.
    Wykroki - 3 serie do upadku.
    MCNPN - 4 serie + regresy.
    Uginanie podudzi na maszynie - 3 serie x 15 reps.

    Wspięcia na palce, na talerzach, na maszynie smith'a - 5 serii po 20 reps. (na, na, na, na ).

    Mniej więcej tak to by wyglądało. Nie jestem zadowolony z efektw przez te ponad pł roku. Okej - waga poszła o 20 kg do gry, ale pas ursł, biodra rwnież - mięśni brzucha nie widać.

    Wrzucę teraz zdjęcia z 15-stego listopada. Jutro sprbuję zrobić świeże na czczo.
    Od 1 grudnia do 8 grudnia - miałem tydzień off, bo organizm już nie dawał rady. Potrzebowałem regeneracji.

    http://imageshack.us/photo/my-images/845/53433991.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/11/94437388.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/526/28752555.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/812/77307841.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images/541/13553473.jpg/
    http://imageshack.us/photo/my-images...052012172.jpg/
    Last edited by fukz91; December 7th, 2012 at 16:39. Reason: Poprawa zdjec

  2. #2
    Kompetentna osoba udzieli Ci rady, chciałbym tylko zapytać jak wykonujesz pomiary obwodowe? Bicepsy: 37 cm. to w napięciu mięśniowym? mierzymy luzem, ręka wisi...
    We live as we dream--alone....

    Awake, arise, or be for ever fall'n.

  3. #3
    O widzisz. Bicepsy mierzyłem na napięciu, a wszystko inne luzem... Błąd. Jutro rano zrobię na czczo ponowne pomiary (czy czegoś jeszcze brakuje?) po tygodniowym off'ie.

  4. #4
    Cześć,

    odwiedza ktoś ten dział jeszcze? Jeżeli nie, to może w dziennikach treningowych uda się uzyskać pomoc?

    Pozdro/

  5. #5
    Senior Member yoyo1978 is on a good road yoyo1978's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    PL
    Posts
    2,880
    dni treningowe wychodzi ci ok 3600kcal


    biorac pod uwage prace na kopalni, to ty sie chlopie glodzisz tym bardziej ze potreningowy wliczasz do bilansu
    "sarcasm is the lowest form of wit but the highest form of intelligence"
    _______________________________________________

    "I purr, therefore I am."

  6. #6
    Gdy miałem 4 tyś. kcal, to mnie trochę podlewało... Więc zmniejszyłem.

  7. #7
    Nie zaryzykowałbym bez obserwacji czy się głodzi też nie, ale 3,5g ww przy twojej wadze może być ilością zbyt małą. Przez pł roku robiłeś cały czas ten trening? Jeśli tak bardzo możliwe, że się przepaliłeś i zyski były mizerne. Zrb teraz tydzień lub dwa całkowitej przerwy od siłowni. Poźniej tydzień lekkiego FBW, potem możesz wybrać, ktryś z planw z eksperymentow zgodny z Twoimi celami, jeśli takiego nie znajdziesz to napisz to coś wymyślimy.

  8. #8
    3,5 g jadę od nie dawna. Nie odczuwam głodu (jedynie może jak zjem o 4:30 i o 7-8, to przerwa 7 h bez posiłku robi swoje, i czasem odczuję). Byłem już na 400 gramach węgli i trochę wtedy chyba podlało. Tak mi się wydaje osobiście. Oglnie każdy mi ostatnio mwi, że mi brzuch ursł. Być może to wina przez odżywkę białkową, ktrą dotychczas stosowałem - UNS WPC Econo (skład serwatka i białko ryżowe). Zmieniłem na Trec Whey 100 i takie mam zamiar znw kupić, tym razem z gry 2300 g.

    Takim treningiem rwnież nie ćwiczę długo, gra 3 tygodnie (prcz tego tygodnia off oczywiście ). Właśnie - teraz ten tydzień miałem off. Wrciłem do treningw wczoraj. Nie mam zamiaru wracać do fbw - już kiedyś stosowałem i urosłem oczywiście (ale ważyłem wtedy 66 kg). Chcę rosnąć, a nie stać w miejscu.

  9. #9
    Senior Member yoyo1978 is on a good road yoyo1978's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    PL
    Posts
    2,880
    Quote Originally Posted by kooozaq View Post
    Nie zaryzykowałbym bez obserwacji czy się głodzi też nie, ale 3,5g ww przy twojej wadze może być ilością zbyt małą. Przez pł roku robiłeś cały czas ten trening? Jeśli tak bardzo możliwe, że się przepaliłeś i zyski były mizerne. Zrb teraz tydzień lub dwa całkowitej przerwy od siłowni. Poźniej tydzień lekkiego FBW, potem możesz wybrać, ktryś z planw z eksperymentow zgodny z Twoimi celami, jeśli takiego nie znajdziesz to napisz to coś wymyślimy.
    Na zdjeciach widac ze zalany nie jest.
    Wyprowadz mnie z bledu jesli sie myle, ze praca na kopalni jest ciezka.
    3,5g wegli w dni nietreningowe plus praca?


    ja bym dolozyla, powoli ale jednak
    "sarcasm is the lowest form of wit but the highest form of intelligence"
    _______________________________________________

    "I purr, therefore I am."

  10. #10
    Tylko całkiem inaczej się to ma w rzeczywistości. Widzę, jak mi biodra wskoczyły, lekkie boczki się porobiły, czy na brzuchu jest kratka słabo widoczna, a mięśnie wyczuwalne.

    No jest ciężka - nie ma co ukrywać. Aeroby w moim przypadku, to chyba nie mają prawa bytu (po za pracą ).

  11. #11
    Senior Member yoyo1978 is on a good road yoyo1978's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    PL
    Posts
    2,880
    masa to masa
    "sarcasm is the lowest form of wit but the highest form of intelligence"
    _______________________________________________

    "I purr, therefore I am."

  12. #12
    Jak dotarłeś do granicy, w ktrej dodawanie ww powoduje tylko zwiekszanie otluszczenia to moment na delikatną redukcje i czas dalej startować z masą.

  13. #13
    Hej a jak robisz redukcje przy takiej pracy?
    Wchodzisz na misnus ,ale aeroby odpszuczasz?
    I jak z miechem podczas takiego wysiłku?
    pozdro

  14. #14
    Yoyo - znam osoby, ktre na masie lecą bardzo konkretnie z kratą na brzuchu...

    kooozaq - myślałem o tym. Ile by to musiało trwać? Nie redukowałem jeszcze nigdy w życiu. Prcz z 104,5 kg na 66,3 kg - głodwka, zero wiedzy -> Anoreksja.

    Czarny - nie mam pojęcia jak to zrobię. Dziś zrobiłem pieszo w pracy 13,5 km - tak, pod ziemią. Duszno, wilgotność zerowa (chyba, że liczymy pot - to 100% wilgotności.). Nie wiem, nie mogę uciąć jedzenia, bo wtedy to nie wyrobię. Może WW na korzyść B? Po to założyłem tutaj temat, by od Was uzyskać w tej kwestii rady, gdyż ciągle się uczę.

  15. #15
    Wg mnie powinnes zrobic dobra mase tzn nie bac sie kalori,ale manipulowac weglmi itp jesli zalewa doda tluszczu/bialka zetnij wegle ja tak robie i jestem bardzo zadowolny,wgle mam tylko okolotreningowo,mozesz wgle dac w pracy + okolo trenigowo. Reszta dnia bialko + tluszcz i zielone warzywa.Rozkrecisz meabolizm na masie,wtedy od razu wbijesz na redukcje nie wyglodzony itp,stopniowa scinajac kcall po 100-200 tygoniowo z wegli,nie bedzie rzyka spalnia przy takiej pracy,jesli wlanie rozkrecisz metabolizm ladnie ,zeby redukcja wyszla ladnie bez glodzenia sie spalania miesni.
    A praca taka ciezka NA PEWNO duzo zdrowsza niz siedzinie za biurkiem.
    Ile dni w tygodniu pracujesz?

+ Reply to Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts