Search:

Type: Posts; User: michu

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Rhodiola Rosea 400mg/dzień ale chce wzbogacić to...

    Rhodiola Rosea 400mg/dzień ale chce wzbogacić to o Ashwagande
  2. Ok mogę się wypowiedzieć... Nootropiki ......

    Ok mogę się wypowiedzieć... Nootropiki ... miksowałem 7 substancji m.in PEA/Hordenina/Noopept/Alpha GPC/Picamilon/L-Theanina/Gaba/Phosphatidyl Serine
    Pobudzenie dawało dobre ..jeżeli chodzi o...
  3. KRM równie dobrze można tak powiedzieć o Kawie... mam zamiar brać max 1-2mc i później tylko w dni wytężonej nauki...jest mi wszystko jedno:)
  4. wywalilo mnie z ketozy,odrazu samopoczucie na...

    wywalilo mnie z ketozy,odrazu samopoczucie na minus poszlo,zachorowalem pierwszy raz od marca...najadłem się słodyczy i teraz wracam spowrotem do zdrowego zżarcia..dzisiejszy szejk potreningowy:...
  5. Od jutra podbijam bialko do 1,5g/kgmc caly czas...

    Od jutra podbijam bialko do 1,5g/kgmc caly czas kontrolujac poziom wydalanych cial ketonowych w moczu
  6. 55345536553855375535 Pare fotek z ostatniego...

    55345536553855375535

    Pare fotek z ostatniego miesiąca,moja 2 pasja..łażenie po górach..jeżeli zostane w UK to mam dosyć ambitne plany w tym kierunku,jeżeli nie to pasja zakończy się na wspinaniu...
  7. sprawdziłem dzisiaj poziom cial ketonowych w...

    sprawdziłem dzisiaj poziom cial ketonowych w moczu rano i jestem już na głębokiej ketozie..wartość dopuszczalna jednak nie przesadzona:
    g/L =0.8
    mmol/L =8
    mg/dL =80
    pomiar robiony za pomocą...
  8. Ok,to jak organism wykorzystuje...

    Ok,to jak organism wykorzystuje tluszcze(energetycznie) nie bedac na ketozie??
  9. Nie wytrzymalem I dzisiaj stestowalem ta kawe.. ...

    Nie wytrzymalem I dzisiaj stestowalem ta kawe..
    Mielisz ziarna kawy na drobne,parzysz to okolo 10-15min,odcedzona kawe wlewasz do blendera,dolewasz do blendera troche goracej wody(nie musi byc...
  10. https://en.wikipedia.org/wiki/Bulletproof_Coffee...

    https://en.wikipedia.org/wiki/Bulletproof_Coffee prosze bardzo,caly opis.Koles pojechal do Tybetu sprobowal maslo z mleka Yaka,wrocil I wymyslil kawe ktora zarabia na niego miliony $... Mi znajomy...
  11. z dnia na dzien forma coraz lepsza,zrobilbym pare...

    z dnia na dzien forma coraz lepsza,zrobilbym pare fotek ale dolaczylem do grona szczesliwcow ktorym spadl smartfon na podloge I teraz jestem bez fona..
  12. Kolejna rzecz jaka chce wprowadzic jest...

    Kolejna rzecz jaka chce wprowadzic jest BulletProof Café
    sklad:
    -Espresso
    -Olej Kokosowy
    -Maslo organiczne lub maslo Ghee
    Kawa z tluszczem? ktos by powiedzial masakra.Jednak jest koles ktory...
  13. Jaki jest cel w tym zeby nie wchodzic w ketoze?

    Jaki jest cel w tym zeby nie wchodzic w ketoze?
  14. po za tym daje tak malo bialka w okresie...

    po za tym daje tak malo bialka w okresie adaptacji zeby organizm uczyl sie je ochraniac poprzez tluszcze..
  15. nie probowalem.chodizlo Ci zeby nie dopuscic do...

    nie probowalem.chodizlo Ci zeby nie dopuscic do wyjscia z ketozy??? ja od poniedzialku
    nastepnego juz po treningch bede wegle ladowal.Zobaczymy jak sie spisze to wszystko
  16. wstajesz caly zaropialy,ciezko się wgl podnieść z...

    wstajesz caly zaropialy,ciezko się wgl podnieść z lozka,strasznie mi ciśnienie skakalo,na treningu byłem wręcz przegrzany,specygficzny zapach potu,zawet po kapieli.Samopoczucie miałem co nie mowic...
  17. Replies
    29
    Views
    6,191

    Pabloone mimo wszystko nie przenosi się domu i...

    Pabloone mimo wszystko nie przenosi się domu i prywatnych spraw do pracy tymbardziej ze zglaszaja się do niego ludzie którzy maja problem.To nie jak pojscie do sklepu po browara i pani ci go...
  18. Tak dokładnie jak napisałem mało bialka,malo...

    Tak dokładnie jak napisałem mało bialka,malo węgli,duzo fatu.ppoprzednio robilem adaptacje na wysokich białkach i organizm robil Glukoneogeneze. Teraz mam minim bialka,wegli tyle co przy ketozie.dzis...
  19. Replies
    29
    Views
    6,191

    Pabloone,nie wiedziałem sorry.. Dla mnie był...

    Pabloone,nie wiedziałem sorry.. Dla mnie był wporzadku,kazal rozciagac lydki i,robic no barbell squat i faktycznie pomoglo.Wiecje go nie polece
  20. Dieta na chwile obecna: Tluszcze:370g...

    Dieta na chwile obecna:
    Tluszcze:370g
    Bialko:75g
    Wegle:40g

    Robie adaptacje do ketozy,nastepnie Carb Back loading

    Docelowo po adaptacji:
    Tluszcze 340g
    Bialko:135g
Results 1 to 20 of 100
Page 1 of 5 1 2 3 4